Клиентският номер е уникален за всеки абонат и под него може да има активирани една или няколко SIM карти на обща фактура. Той се използва за заплащане на задълженията към Yettel.
Можете да откриете информация за вашия клиентски номер на мобилния оператор Yettel по следните начини:
• На началната страница на услугата Е-фактура
• На страницата на всяка отделна фактура, редом до информацията за фактурата (номер на фактура и дата на издаване) е посочен и клиентският номер.
• Във вашата месечна фактура на хартия
• В справката за общо потребление, получавана по имейл, при абонамент за безплатната услуга @Фактура
• Чрез SMS със съдържание 11 на номер 1000, като цената на SMS-a е според вашия тарифен план.
• Безплатно на *123#
•Провери клиентския си номер бързо и лесно в мобилното приложение Yettel
•Използвай възможностите на безплатната услуга My Menu *123# като набереш от телефона си краткия код *123*4*5#
•Провери клиентския си номер в Автоматичното информационно обслужване на номер 123
•Посети раздел Сметка и плащане в Yettel портал
ВИЖ ОЩЕ:
YETTEL → Проверка за Изразходван Трафик на Мобилен Интернет - Добави допълнителн пакет интернет
Няма коментари:
Публикуване на коментар